Crònica: Lisboa 2010, dies 1 i 2

divendres, 24 de setembre del 2010

Bé, he decidit, per propia voluntat (3D XDDDDDD), treure-li una mica la pols a aquest blog i fer una bonica i preciosa crònica del viatge a Lisboa XDDDD Obviament no sera una crònica raptoril, no us espanteu XDDDDDDDDDDDDDD (llegint això uns dies després veig que m'ha quedat més llarga del compte... però segueix sense tenir els nivells raptorils xDDDD) Jo us faig l'aperitiu per quan toqui l'altre, d'aqui... mínim any i mig xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Així que vinga, val més deixar-nos de preambuls i anar per feina XD

Tot va començar... no bé del tot, que diem xDDDDDDD L'autobús per anar a Flacà va arribar mitja hora tard i vaig perdre el tren que havia d'agafar. Per sort n'hi havia un en 40 minuts i a més era mitja-distància, aixi que en total només vaig arribar mitja hora tard a Barcelona (el Rafa y el Rap son majos y me esperaron m.m). Després ja vam nar a Villaperdida, digo a Vallvidrera, i allà vam passar l'estona entre FIFAs, videos i frikades varies. Va arribar la hora de dormir i... bueno... ens vam posar a xerrar amb el Rap m.m i s'anava fent tard ò.ó I ens haviem d'aixecara e les 5 per ser a les 7 a l'aeroport xDDDDDDDDDD Al principi vaig dir en conya que encara empalmariem (no malpensar sisplau, eh Jig ^^ XDDDD), pero entre una cosa i l'altre es van fer la 1, les 2, les 3... després va caure un diluvi universal, es van fer els 4... i vam dir, ara per una hora de merda no dormirem, total ens aixecarem pitjor XDDDDDDDDD El Rafa crek k va aconseguir dormir una hora o dues pero tpc tenia gaire bon aspecte xDDDDDDDDDD En fin, que no podiem començar millor xDDDDDD

A l'aeroport vam arribar bé de temps, tot i que el cabrón de facturació de vueling ens va fotre la por el cos i ens va dir que corressim com uns desgraciats k perdriem el vol xDDDD La gràcia va ser que no vam ni arribar a embarcar, anavem a entrar a l'avió i ens foten fora dient que hi han problemes ^o^ Al final ens van dir que era una tempesta elèctrica i que haviem d'esperar qui sap quan. Per sort, amb mitja hora n'hi va haber prou, i com que el Rap portava les cartes el temps va passar prou bé XD

Al cap d'una horeta i mitja (que amb el canvi horari a la pràctica va ser com mitja horeta muahaha XD) vam arribar sense més incidencies que el fet d'estar morts de son. Allà vam anar a l'stand d'informació i la puta de Lisboa, alias la borde, ens va dir quatre coses mal dites i amb poques ganes XDDDDDDDD Ens vam endur un mapa i ens vam disposar a agafar o l'autobús 44 o el 745, que eren els dos que porten fins a Rossio, lloc cèntric i on era el nostre alberg. Amb aquestes que arriba el 44, i li va veure la cara de vagabund/yonki/loquesea al Rap, pero no va tenir temps ni d'obrir la boca que el tio ja li va dir que pillés l'aerobus (el qual haviem descartat per ser aixi com el triple car que els busos normals XD) que ell no el portava ^o^ Así sin más, sense explicacions ni tonteries, que això es pels perdedors xDDDD Quina gran rebuda XDDDDDDD Per sort darrere nava el 745 i aquest no va posar cap problema. Al baixar ens vam trobar amb aquesta bonica plaça XD

Of corse, con Rafa en medio, sino Rafa no sería Rafa XDDDDDDDDDDDD

Allà vam fer be de no seguir els pressentiments del rap XDDDDDD

-Yo creo que el albergue es por allí. (señala a lo lejos).
-Ok, pues vamos a cruzar.
*El Rafa se gira*
-Anda mira, es este de aquí al lado

en fin XDDDDDDDDDDDDDDD

La veritat és que al principi ens vam espantar una mica XD A la web veus unes fotos molt guapes, et diu que tens PCs, wi-fi, esmorzar gratis, que l'alberg ha guanyat no se quin premi... vamos la polla xD I resulta que ens trobem un edifici vell, unes escales gastades... sensció de decadència vamos XDDD Pero se'ns va passar ràpid, complien el que deien així que perfecte xD

Vam nar a deixar les coses en un armari de la neteja molt majo, ja que no podiem fer el check-in fin les dues xDDDD Allà el Rap va aprofitar per acosar a la Leoparda (llamada así por sus tatuajes chungos XDDDD) o la Puta II de Lisboa, la nostra amable amfitriona XDDDDDDDD No ens va aclarar moltes coses i va tirar pel mètode wikipedia algun cop, però bueno, hi va posar voluntat xDDDDDDDDD

Així que vam decidir anar a donar una volta i visitar Lisboa per fer temps. Obviament la visita al McDonalds no podia fallar, i allà em vaig pillar el meu primer McFlurry, una edició limitada de Magnum XD Per mi no feia justicia al nom de Magnum pero en fin, un McFlurry sempre es bo xD Després vam anar a voltar i ens vam perdre una mica (eh Rap 3D XDDDDD), amb el qual vam veure una zona de Lisboa fea fea fea xDDDD A sobre pel camí ens van oferir droga, amb un so característic que aviat aprendriem a reconèixer fàcilment:

-cocamariahachisssss?

Així molt ràpid y por lo bajini XDDDDDDDDDDDD El primer cop vam flipar un rato, pero es que el segon cop, al cap de 5 minuts ja va ser en plan: pero que coño? XDDDDD En poca estona ens vam adonar que aquella era la dinàmica: camells a plena llum del dia, campant tant tranquilament i acosant als turistes xDDDDDD Així que com comprendreu ens vam endur una primera impressió una mica negativa (bordes per duplicat, l'alberg una mica atrotinat -en un principi, al final va ser un encert com he dit ù.ú-, camells a punta pala...). La visita a la catedral tb va ser una mica... pk estaba bastant mal cuidada, pedres mal fotudes per tot arreu, el sotre d'oralita o el que fos allò... vamos un xou XDDDD Però allà van començar les fotos frikis i resulta que vam acabar rient bastant xDDDDDDD

Un bon exemple sería:

fjdisdhfsajhj xDDDDDDDDDDDDD No en poso més perqué ja les teniu al Face, però aquesta és molt bonica i representativa xDDDDDDDDDDD

Després vam anar a la Plaza del Comercio, que es molt bonica ella, i a més s'hi pot observar el Tajo amb tota la seva magnificencia (vaia bestialitat de riu XDDDDD)

Aquí es veu la Plaça amb l'Arc del Triumf de fons, al final de la Vía Augusta. És una imatge maca m.m

I el Tajo:

Love this photo m.m

La veritat es que per lo gran que és i les vistes que té, la Plaça em sembla increiblement mal aprofitada XD No hi ha res, a part de alguns turistes i, per descomptat, camells XDDDDDDDDDDDD Amb lo bé que quedaríen uns bars/restaurants que et clavessin 3 euros per un cafè.... xDDDD Com que erem a prop de l'elevador de Santa Justa (Klan) vam decidir anar a admirar una mica les vistes que s'hi veien xD La veritat es que no va decepcionar, Lisboa millora des de l'aire xDDDD Seguint amb les coses que teniem a prop (si es que Rossio sera feo pero centrico lo es a un huevo xDDDDD) vam tirar cap a la església que es veu a les fotos, que va quedar derruïda per el terratrémol aquell tan béstia que va patir Lisboa por ahí el segle XVIII. Alla vam trobar el gati di Lisboa, pero aquest era un peazo vago i es deixava fer de tot (m.m) sense inmutarse ni obrir els ulls (no estava mort k consti XDDDD). La veritat es que es un lloc bastant guapo, té un toc de romanticisme històric que ho fa especial. Però com es evident això no ens impedeix de fer fotos frikis, només faltaria xDDDDDDDDDDDDD

El passport (o password, tatadum xDDDDDDDDDD). Vaig ficant fotos per amenitzar i perqué us ubiqueu respecte els albums, com ja sabeu hi han moltes més m.m

Al sortir vam decidir que ja tocava anar a dinar, al McDonalds of corse, es tradició i no pot fallar XD Com que ja casi eren les 3 al acabar, vam nar a l'alberg a comprovar les nostres habitacions. No estaven malament, quatre llits, amb caixa forta i armari per guardar les coses, ventilador (el qual casi no va parar en els 4 dies XDDDDDDD), radiador (el qual es va morir de fàstic xDDDDDDDD)... Com que estavem morts de passar la nit sense dormir i no podiem amb les nostre ànimes vam decidir fer un break de hora i mitja i ens vam apalancar al llit XDDDDDD Quan portavem una estona allà va apareixer la leoparda acompanyada del que sería el nostre company d'habitació durant dos nits, el Gay Surfer XDDDDDDDDDD Quan va entrar només va dir "Hi guys", però coma tenia molt de surfero style i a més va penjar un vestit de neopré al penjador, el Rafa li va aplicar la coletilla de "Hi guys, I'm surfer", i ho va repetir tant que al final se'ns va quedar a tots i ell es va encasillar xDDDDDDDDDDDDD Es va quedar una estona per allà sense dir res, així que nosaltres vam seguir intentant dormir XDDDD

Cap a les 5 ja haviem recuperat forces aixi que vam anar al Castell de St. Jorge, que la veritat es un lloc xulíssim, bastant gran i l'entrada no era gaire cara xDDDDD Em va agradar molt, va ser la primera gran impressio que em vaig endur de Lisboa XD Allà ens vam trobar amb l'Alan, un tio simpàtic pero amb molt de morro XDDDDDDDDDDD Em va interpelar al veure que portava càmara i em va dir que s'havia deixat la seva, que tenía dos mòbils però sense bateria i que se jo XDDDD I que si li podia fer algunes fotos porqué era un lloc molt maco i els seus amics no creurien que havia estat allà XDDDDDDD Així que en total li vaig fer 12 fotos, no es queixarà el putes XDDD (Digi del futuro: tot just les hi he enviat avui, :trollface: XDDDDD)

Una foto del castell de lluny, des del mirador de SJK:

I una altra de les vistes des de dalt:

Sortint d'allà ja era massa tard i estavem massa cansats per fer res més, així que vam tornar a l'alberg per reposar una mica i després sortir a sopar. Vam trobar un carrer ple de restaurants així que vam decidir explorar-lo. Al primer ens va acosar un camarer (més endavant comprovariem que el acoso al posible client és un esport de moda a Portugal xDDDDD) que ens va oferir seure, però ho vam veure molt car xD Ens va dir que a tot el carrer teníen els mateixos preus i que no valia la pena seguir mirant, pero evidenment no li vam fer cas. I bé que vam fer xDDDDD Al restaurant de davant teníen un menú bastant decente per 10 euros, molt més barat que la carta de l'altre xDDD Així que ens hi vam quedar, just davant del cambrer que ens volia timar xDDDDDDD A més el cuiner i el cambrer/propietari eren molt simpatics, pero dels que no es fan pesats xDDDDD Així que vam estar la mar de bé. Mentres sopàvem ens va apareixer en Mutombo (o així li dic jo xDDDD), un keniata (creo XD) que ens va sentir parlar espanyol i va començar a parlar a tota velocitat XDDDD

-Oooh, españoles? A mi me gusta España! BarcelonaMadridBadajozCaceresBilbaoValencia (així mitja hora xDDD) y además fútbol campeones del Mundo y Europa, muy contento, me gusta España! Tomad, regalo!

I el tio ens regala una pulsera a cada un, i a mes ens les beneix i li fa un petó en un estrany idioma xDDDDDDDDDD Evindentment és una técnica per vendre com una altre, i nosaltres que som bones persones vam cedir i li vam donar cadescú algo de dineres per agrair-li l'amabilitat XD
Ja ben tips i amb una nova pulsera, cap a dormir, que l'endemà tocava anar a Belem.

L'endemá vam provar per primer cop l'esmorzar de l'alberg, i la veritat és que no ens podem queixar de les creps k ens van oferir XD Ja ben tips ens vam dirigir cap al tranvia direcció a Belem. Un cop allá vam anar directement a la Torre, que és molt maca m.m Vistes:

Tres guiris la mig tapen, pero s'enten la idea oi? 3D XDDD

Per fer-vos una idea de com és ja teniu fotos al Face, pero és un lloc molt maco, i més gran del que sembla des de fora. Hi han moltes sales per veure i molts llocs per entrar, i si vas en grup, si un va per un lloc i l'altre per l'altre, com podeu veure, es poden aconseguir fotos genials XDDDDDDDDDDDDDDDDD

Per la restá bé, excepte que per pujar i baixar numés hi ha unes escales de cargol, bastant estretes, i allò era un caos, jo crec que feia falta un urbano xDDDDD Al sortir d'allà encara era massa aviat per dinar, pero era hora punta per veure el monestir, així que vam decidir anar al museu de la marina que hi havia per allà, que estaba bastant bé de preu. Allá la recepcionista li va dir al Rafa que si es treia la samarreta entrava gratis xDDDDDDDDDDDD (era de Nirvana 3D XD)Al final amb la tonteria no li va donar l'entrada, i quan haviem de tornar-la a ensenyar ens vam quedar amb cara tontos XDD Pero com jo i el Rap la teniem i ens va veure cara de bones persones ens van deixar passar XD Al museu en si hi han varies peces de vaixells, estris de navegació, algunes escultures... i després una part on hi ha diverses embarcacions. No está malament XD

Al sortir ja haviem fet prou temps per anar a dinar, així que vam començar a tirar carrer amunt a vere què trobávem. Tot era bastant car, pero al final vam arribar a un Japo que es deia Samurai (olé XD), on per 10 euros podies endrapar tot el que volguéssis XDDDD La veritat és que no estaba geeens malament (hasta vaig menjar peix sense adonarme'n T_T) i en vam sortir bastant tips, sobretot el Rafa, que es va afartar el tio XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vam demanar il conto i vam tornar a baixar en direcció als Jeronimos. És un monestir bastant espectacular, moooolt gran, i tot i així només te n'ensenyen una part XD De fet, podeu admirar-lo amb tota la seva llargada:

Un cop fet el petit Tour vam decidir que era hora d'anar a veure el Monument als Descobridors, aquí presente:

Vam triar només fer una visita a la exposició d'abaix i a les vistes de dalt de tot, que era més barat que la vista completa XDDDD Va valer la pena, ja que es veuen unes vistes genials, i és un dels pocs llocs on pots agafar una bona foto del monestir en la seva totalitat, vease la foto que he puesto XDDDDDDDDDD
Finalment, ja només ens quedava una cosa per fer a Belem: comprar els famosos pastissos. Es nota que la pastisseria original on van ser creats és famosa, la cua era similar a l'Old Bridges de Roma, sortira de fora el local i varis dependents allá apretujats emmig d'una marea de clients xDDDDD Però valen la pena, están molt bons m.m I per desgrácia ja no me'n queden u.u xDDDDD

Ara si que si que havíem acabat amb tot el que voliem veure, així que cop de tranvia i cap a Rossio XD Vam passar per l'alberg i després, com que no sabiem on anar a sopar, vam decidir anar a donar voltes amb el tranvia (el típic, el que no surt de la ciutat xD) fins que ens cansessim o fins que trobessim un lloc en el que ens vingués de gust baixar xDD (que consti que teniem la Lisboa Card, que es un vale de un/dos/tres dies, depén del que hagis pagat, que inclou tot el transport i descomptes als museus i monuments, no estavem per gastar aixi pk si xDDDDD) Al final vam fer el recorregut sencer, i voliem seguir donant la volta, pero la conductora ens va dir un subtil "adios" repetit tres vegades per donar-nos a entendre amablement que fotéssim el camp xDDDDDDDDDDDD Així que al final vam tornar al nostre estimat carrer dels restaurants, on aquest cop vam baixar una mica més i vam acabar triant un restaurant on feien pizzes per un preu prou acceptable xDDD Cal dir que vam haver de tornar a sortejar al mateix cambrer pesat de l'anterior dia, i que li vam tornar a dir que no, gràcies XDDDDDDDD Pobret, crec que el vam traumatitzar xD

I per acabar, deixaré una foto fantástica, testimoni de lo bé que ens ho vam passar al tramvia:

DERP!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

En fin, quan m'hi posi faré els altres dos díes, en un principi no la volia fer tant llarga, pero suposo que després de tant de temps algo se m'ha enganxat del Rap xDDDDDDDDDDDDD

Jig-chan ha dit...

Uoooo cronicaaaaaa~~ allá vamooooos! XD

Per propia voluntat diu XDDD

Villaperdidaaaaa XDDDDDD pos si

Tenint unes feses de santa Tecla com les k es tenen en la meva meravellosa ciutat en k hi ha un dia que es, oficialment, "El dia de la empalmada", trankil k no penso malament 3D (empalmada, mamadeta... k guays k som eh a Tarragona? XDDDDD)

Joder, k simpatics no els portuguesos? ¬¬'

Viva Rap y su buena orientazión XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Naltros, que tenim rius de merda que van més secs k altre cosa, veiem el Tajo i vamos, sens cau la baba XDDDDDD

puto McDonald's ¬¬ xDDDDD

Hi guys I'm surfeeeer xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mo imagino tan clarament xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

No només a Portugal fillet... lo del acoso al cliente a Salou depen de per kin carrer vagis tmb, i fa poc per TGN en un carrer peatonal k hi ha ple de restaurants i tal tmb ens ho van fer.... XD

Segur k les va veneir? potser estan malditas... Crec k jo l'hagué smirat amb la meva cara de fastig patentada i no m'hagués kdat la pulsera...

Museo de la Marina T_______________________________T

Geroooooooonimoooooooooooooo (Eleven, I miss you so much T___T)

Ohhh ya esta? joo sa fet curtet XD clar, acostumada a les del Rap.... xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pos res, a vere quines aventures mes expliqueu xDDDDDD

Raptor ha dit...

Bueno aqui va el comentari m.m (tb per voluntat propia 3D)

Si total solo llegaste media hora tarde y sin DVDs ni pendrive ni guia (bueno eso al final si 3D) XDDDDDD

La nit del hype XDDDDDDDDDDDDDD esque tio tota la setmana anant a dormir a les 5 XDDDDDDDDDDD i entre tota la nit xerrant i el que va caure va ser impossible m.m

va ser tot un: de moment tot va malament XDDDDDDDD ens fan correr per res, ens fan fora quan ja haviem embarcat... Tot preludi del q ens esperava a la tornada XDDDDDDDDDD En 10 anys el prat ha cambiat molt m.m

una vegada q hi havia un cel magnific des de l'avió i no vaig poder fer fotos ¬¬¬ I a més vaig maldormir XDDDDD

I la primera impressió de Lisboa vas ser la pitjor possible XDDDDDD Entre el passadís aquell interminables i els bordes de turisme i de l'autobus ¬¬¬ Que per cert el del autobus previament als de davant meu ja els hi havia dit q no pujaven per les mateixes raons (q a ell li sortia de la polla 3D) i a mi em va repetir amb menys paraules el mateix sense deixarme dir gaire més q hola? XDDDDDD

T'has deixat q al autobus el Rafa deia a cada parada q ja hi erem XDDDDDDDDDD i que la veu de l'autobús deia "Rossio praça" XDDDDDDDD

Ehhhhhhhhhhhhh esta frase esta mal XDDDDDDD Todo eso lo dije yo solo a lo Juan Palomo: vamos para alla..... ah no q es aqui! XDDDDDDDDDDD

Sort q l'alberg almenys va complir XDDDD La puta II/leoparda va fer gracia pk diu: sisi qualquier duda sobre como ir a los sitios preguntame a mi! i jo: i para llegar al aquedutto? 3D PutaII: ehhhhhh sisi ehhhh (busca la wiki) XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Eso tb lo hice yo maja XDDDDDDDDDDD

Perdona, haviem d'anar a la catedral i hi vam arrivar sense problemes 3DDDDD que després fessim una mica de volta per anar a veure la puta casa dos bicos no es culpa meva (fiufiu) així vam veure la alfama en estat pur amb els seus cocamarihuanahachissss m.m

Lo dels camells va ser molt descarat, suposo q tb ens van veure joves guiris i solitaris XDDDDD pk he parlat amb més gent q hi va anar i s'han sorprès XDDDDDD A mi es de les coses que em va impactar més (juntament amb la poca poli que hi ha pels carrers 3D)

Tb penso q potser estavem en plan més impermissible pq teniem son XDDDDDD Pero lo de la catedral ho segueixo pensant XDDD la seu de la capital i esta q fa fastic... m'hagues pogut endur alguna pedra a la motxilla i ningu ho hagues sabut XD Pero bueno les fotos s'ho valen m.m

la Praça do comercio es molt maca pero esta terriblement desaprofitada XDDDD tio esque ni unes terrasses de bar, amb lo que atrauria aquest lloc XD

vale, veig q tu tb ho has resaltat, pero ara em dona pal borrar 3D Afegeixo q nose si seria per la solana o pk em feien mal els ulls de no dormir, pero no podia mirar recte a la praça do comercio pk era com si m'apunyalessin els ulls XDDDDDDDD tot lo gran q era la plaça amb el cap mirant a terra XDDDDDDDD

A l'elevador de santa justa jo ja m'anava dormint pels racons XDDDDDD per les vistes s'ho valien molt m.m El rafa ho va passar una mica malament pero es va enfrontar a les seves pors XDDDDDDDD

I la igreja do carmo era moooooolt xula m.m (i lo del toc decadentista es made in raptor 3D). il gati di Lisboi era molt mono pero no es movia ni q el matessin (putealo putealo q estoy grabando XDDDDDDDDDDDDDDD)

El Mcdonalds es tradició m.m I tio la siesta q ens vam fotre a l'alberg era necessaria i va ser reparadora XDDDDDD I el gay surfer sflkesfkleshkjdshgkdshgkjdshkjdshkjghds XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Esq només podia venir del Rafa això XDDDDDDDDDDDDD De tota manera va ser el company més entranyable q vam tenir m.m

El castell de St Jorge es dels llocs més macos de lisboa m.m va valer molt la pena i van sortir fotos xulissimes m.m
I el puto Alan XDDDDDDDDDDDDDDDDD Sisi solo un par de fotos en plan favor i despres exigint alla més a prop o més lluny i q si aquesta llum no es la indicada 3DDDD

Raptor ha dit...

Per sopar ja ens vam posicionar definitavent en aquell carrer XDDDDDDDD I mai vam sopar en la taula del primer desgraciat XDDDDDDDD aquest dia va ser dels que millor vam menjar tant per culitat com per preu m.m i en txapela-txapela XDDDDDDD recitantnos totes les provincies d'españa ruls XDDDDDDDD es mereixia la propina q li vam donar XDDDDDDDD

T'has deixat de dir q vam/vaig convidar al gay surfer a sopar pero va dclinar i que quan vam arribar a dormir ell va marxar de festa XDDDDDDD

Amb l'esmorzar s'ho van currar molt m.m a part de q t'oferien varietat t'ho feien al moment i tot gratis ehhhh XDDDDD aquest alberg va ser un encert m.m

T'has deixat com vam perdre miserablement tot el matí en comprar la lisboa card, agafar el metro pq teniem la lisboa card, no saber on erem, tornar al mateix lloc d'on haviem sortit i agafar el tranvia, que va trigar lo seu en arribar a belem XDDDDDDDD

La torre de belem es preciosa m.m i com dius, sembla més petita del que es en realitat XDDDD vam fer unes fotos molt xules en tots els sentits m.m tant les LOL com les fetes en plan profund-topeguay XDDDDDD

El museu de la marina no estaba malament, pero abusaven de les maquetes XDDDDDDDD El tros maco va ser el dels galeons, tot i que m'esperava algun vaixell de vela en plan bestia XD

El que no vam fer a barcelona ho vam fer a lisboa amb el japo que no era japo en bufet lliure xDDDDDvam menjar prou bé m.m i lo del rafa va ser descarat XDDDDDDDD Ara lo dels caramels XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Podemos coger caramelos? sisis son para eso! i de poc li buidem el pot XDDDDDDDDDDDDDD
Ara els caramels estaven molt bons m.m

El monasterios dos jerónimos era preciós XD Com totes les obres jeronimes, pero aquesta es nota q s'hi van tirar temps per ferlo XDDDD

Entre el museu de la marina, el arqueologico o el tros de monestir, mes o menys vam fer tot lo gran q era l'edifici XDDDDD

El monument dels descobridors val la pena sobretot per pujar a veure les vistes, tant de la torre com del monestir, i especialment l'estadi dos belenemses XDDDDDDDDDD

Els pastissos estaven bonissims m.m i van anar molt rapid tant per servir com per pagar i tota la pesca XD, es nota q estan acostumats a tenir gentio XDDDDDD

fdhaskjfhksjfgskjdgdsj la del tranvia XDDDDDDDDDD i jo que no em donava per aludit fins q no m'ho vas dir tu XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Les pizzes estaven bé, pero com el primer dia res m.m

Ets un cabron XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mira com la teva foto de st jorge no l'has posat XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Me alegro q hayas hecho una cronica minimamente decente m.m molt millor q l'altre vegada XDDDD tot i que segueixo pensant que li falten una mica més de fotos 3DDDD pero bueno ho dic jo que també........ XDDDDDD

i res, espero el tercer dia m.m jo anire fent altres croniques de mentres XDDDDDDDDD a vere quan arrivem a lisboa 3D

vinga besets m.m

Al ha dit...

gowogn m'encanta xDDDD me la he llegit sencera y no podia parar de llegir xD les fotos son brutals xDD

m'encanta el sentit de l'orientacio del Rap... XD i jo vui probar un McFlurry Magnum d'aquests T___T encara que no fagi justicia al nom te que estar bo no?

No? T___T xD

que mes... A SI wtf amb els tios venent droga no? xD i la empalmada... si, mitja hora a vegades et deixa pitjor que no dormir res XD i que consti que no hagues malpensat si no ho haguessis dit tu sobre l'empalmada xDD

que maco es veu Lisboa T___T peero m'hen alegro de que us ho passesiu be xD